Sjuk!

I söndags var jag och tittade på den lilla 1-årshingsten :) Han var i en växtfas nu så jag kan inte påstå att han var specillt fin, men han var hur mysig och go som helst! Han kom fram till mig och la huvudet på axeln och var jätte söt :') Mamma ska ringa till de idag och ge ett bud, sedan är det upp till dem och de vill ta det.
Hästarna har int blivit ridna på några dagar för jag ha känt mig lite trött oh hängig, så idag var vi på läkarmottagningen och då hade några sår som jag har haft infekterat sig och spritt sig till svinkoppor... Så vi får se om jag åker och tävla i Gislaved på fredag, hade ju sett fram emot att debutera 120 där. Men jag går iaf på penicillin och hoppas att det ska bli bättre snart! :)
/Moa
Min Prins <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin bild :)

2011-07-20 @ 20:07:14
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0