jump

De  var perfekt väder ute inte jätte varmt, så jag  hoppade idag, började hoppa  på volt på ett kryss, sen satte jag ihop  lite linjer. och han funkade jätte bra idag hade mkt lättare för att svänga. så då gjorde jag en ganska svår linje med han, som hoppade ett räcke båge mot en oxer, väldigt skarp båge  mot ett räcke, ännu en till ganska stark båge och oxer  och han hoppade de hur lätt som helst.

La ihop allt till en bana  och la på  några fler hinder så jag började med de svåra linjerna sen direkt efter de var den en kombination  vidare på båge till en  oxer 5 galoppsprång  räcken  och så tog jag den svåra bågen igen, poch danny  gjorde de väldigt lätt, fick bra distanser, och hoppade som en gud hoppade 1 m sista rundan. Behövde verkligen hoppa igenom han  lite.

så en riktigt bra pass idag igen

Kommentarer
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

Hur länge har du haft honom? :) Tycker jag känner igen honom :D

2011-07-23 @ 20:17:46
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0