Hoppa!!

Nu har jag och Hanna nästan precis  kommit från stallet. Vi var på ridbanan idag.
När jag travade fram han idag så var han ganska seg men kom igång se nnär vi började galoppera, gjorde några byten på han som han gjorde jätte bra. Duktigt polle!
Hannas  Mamma  satte upp några hinder som vi hoppade, fick träna distanser och lugn galopp, i början var Danny sa pigg och stark fick inte riktigt tillbaka han så han hoppade ganska långt ifrån. Men sista rundan jag gjorde hoppade han riktigt bra, fick jätte bra flyt. Hoppade bana på kanske 70 cm  men huvudsaken e ju att de ska gå fint igenom.
Han  har verkligen utvecklats min lilla polle. Snart ska jag duscha sen ska nog jag och hanna titta på johan falk, älsdkar verkligen de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0