...

Nu är jag dålig på att blogga igen! Får försöka ta och skärpa mig. Men jag jobbar ju ganska mycket nu, och innan och efter jobb ska en häst ridas. Igår efter jobbet åkte jag och Petra ner till fbg, man måste ju få lite kul ibland :) 

Larry har tappat en sko, men Annika kommer och skor han imorgon. Idag var det några danskar som var här och red på Sarik och Salvia. Nu sitter jag och väntar på mamma som är iväg och köper kebabrulle! Nej, nu är jag jävligt trött så jag vet inte vad jag skriver, ganska meningslöst inlägg känner jag ;)
/Moa

Kommentarer
Postat av: Celine

Månadens blogg är igång på bloggen igen! (:

Det hade varit jättekul om du ville vara med. Det är bara att skriva "jag är med" i vilket inlägg du vill!

Förlåt om du inte vill ha kommentarer som den här.

Puss&Kram <3

2011-07-26 @ 11:59:35
URL: http://celinelf.blogg.se/
Postat av: Maja

Fin blogg! :D

2011-07-31 @ 18:24:19
URL: http://teamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0