Dag 1 - Presentation av mig själv

Jag är då en tjej som  heter Matilda  som är  född den 8 juli 1994, så jag e alltså 17 år, satt för första gången  på en häst när jag var 2 år, red redan själv på en shettis när jag var 4. Jag går på plönningegymnasiet ridsport/naturvetenskap. Klassen där e grym och trivs väldigt bra där!
Jag tävlade  på min ponny upp till Lb (1m)  hoppning  och har precis  köpt mig en stor häst som jag haft sen januari, har inte hunnit tävlat han så mkt för han e rätt grön.
När jag bor hemma och inte på skolan bor jag med min mamma ochj min bror Jakob som är 19 år. Min andra bror simon som är 22 bor i egen lägenhet.Min pappa  dog för 4 1/2 år sedan i hjärtinfarkt.
Jag älskar att rida och spela fotboll, och så klart vara men min underbara kompisar  och helt klart festa. De var lite fakta  om mig iallafall om ni undrar ngt mer så kan ni ju kommentera och fråga de! :D
Santana min gamla d-ponny
Djinn de la brasserie (danny)  min nya stor häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0